niedziela, 21 grudnia 2014

Magdalena B. sekretarz tzw. sądu rej. W. Ś.

Magdalena B. jako sekretarz sądowy tzw. sądu rej. W. Ś. w notatce urzędowej na potrzeby tzw. sądu z 27-01-2012 w tzw. postępowaniu sygn. akt XK1342/10 (k. 1339), w którym dopuszczono się m. in. łamania praw człowieka oświadczyła, cytat: na liście biegłych Sądu Okręgowego w Warszawie – specjalność kryminalistyczne badania dokumentów - figurują biegli Bogdan P., co jest nieprawdą.
 Na liście biegłych sądowych tzw. sądu ok. W. Bogdan P. nie figuruje. Oświadczenie Magdaleny B. ma o tyle znaczenie ponieważ tzw. funkcjonariusz policji Bogdan P. jest rodzeństwem oskarżającej mnie tzw. ad. Katarzyny P. i winien być w tej sprawie wyłączony (więcej w poście: ŁAMANIE PRAW CZŁOWIEKA PRZEZ WARSZAWSKIE SĄDY, NIEPRAWDZIWE OSKARŻENIA O WYSYŁANIE ANONIMÓW). Moje wnioski o wyłączenie Bogdana P. odrzucono.

W połowie 2012 r. skierowałem przeciwko Magdalenie B. powództwo cywilne do jej macierzystego, właściwego miejscowo tzw. sądu rej. W. Ś.. Tzw. postępowanie, sygn. akt VIC1397/12, prowadził VI wydział cywilny i zwrócił mi pozew na skutek zarządzenia z 24/I/2013 r.. 

Od tamtego czasu po moich kolejnych interwencjach nie chciano mi zwrócić opłaty za pozew w kwocie 95 złotych. Dla przykładu; w piśmie z 6.V.14 r. poinformowano mnie, jakoby zwrot na moją rzecz opłaty sądowej nastąpił 10/004/14, co było nieprawdą.

Po czym skierowałem nowy pozew przeciw sekretarz Magdalenie B.. Pismem z 16-10-2014 wezwano mnie do uiszczenia opłaty, opłatę uiściłem.


Po czym otrzymuję pismo datowane 10-12-2014,


Tzw. sąd prowadzi działania w kierunku oddalenia pozwu bez jego rozpoznania z tzw. powodów formalnych. Zobowiązanie z 10.12.2014 zostało sporządzone za tzw. zarządzenie z 01.12.2014 podpisane przez tzw. ssr referent Milenę Dutkowską (o jej działalności proszę czytać w poście: NIKOGO W POLSCE NIE INTERESUJE ŁAMANIE PRAW CZŁOWIEKA PRZEZ SĄDY). Mój wniosek o poinformowanie, co łączy Milenę Dutkowską z Magdaleną B. (z uwagi na tendencyjność w interesie Magdaleny B. tzw. zarządzenia z 01.12.2014) pozostaje bez odpowiedzi.
Koleżanki i kolega z tzw. sądu rej. W. Ś, ssr Agnieszka Onichimowska, Monika Kubiak, Grzegorz Goss na moją niekorzyść podpisali postanowienie z 15.01.2015 oddalające wniosek o wyłączenie Mileny Dutkowskiej, poświadczając równocześnie nieprawdę w uzasadnieniu postanowienia jakoby, cytat: ssr Milena Dutkowska rozpoznawała już inną sprawę wytoczoną przez powoda, która została przez niego przegrana (czytaj post: ŁAMANIE PRAW CZŁOWIEKA PRZEZ WARSZAWSKIE SĄDY, NIEPRAWDZIWE OSKARŻENIA O WYSYŁANIE ANONIMÓW). Sprawa rzekomo przeze mnie przegrana znajduje się w tzw. apelacji w sądzie ok. w W.. Jednakowoż znając tzw. sądy, to zapewne prorocze słowa:) Ssr Agnieszka O., Monika K., Grzegorz G. mogą też najprzód wiedzieć o faktach nieznanych jeszcze podsądnemu, opinii publicznej albo konkretnemu składowi sędziowskiemu, który dopiero je ogłosi za czas jakiś...

Milena Dutkowska ponownie zarządza zwrot pozwu. Dutkowska posuwa się do wskazania jako pozwanych rodzeństwa P., co jest pozbawione podstaw ponieważ w pozwie jednoznacznie wskazano jako pozwaną Magdalenę B. Z tego rodzaju absurdalnym postawieniem rzeczy i argumentacją nie można podąć rzeczowej polemiki.
 
 
Czytaj więcej: http://zwokandy.blogspot.com/2017/03/tzw-sady-rejonowy-dla-warszawy.html

Na dowód działania szajki w tzw. sądzie: http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Gdanski-adwokat-i-sedzia-skazani-n65101.html 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz